Kontinuální analyzátory metanu a kysličníku uhelnatého
(1) Stálá kontrola koncentrace metanu kontinuálními
analyzátory metanu musí být v plynujících dolech prováděna
a) v separátně větraném důlním díle s elektrickým zařízením, kde
se razí nebo dobývá, s výjimkou separátně větraných porubních
chodeb při komorovém dobývání,
b) na pracovišti s pohyblivým strojem poháněným elektrickým
pohonem, které je větráno průchodním větrním proudem a kde
nelze vyloučit zvýšení koncentrace metanu nad 1 %,
c) ve výdušném větrním proudu samostatného větrního oddělení
a větrní oblasti,
d) ve výdušném větrním proudu z pracoviště, kde byla povolena
zvýšená koncentrace metanu (§ 83),
e) v plynujících dolech II. třídy nebezpečí ve výdušném větrním
proudu z každého porubu,
f) ve slojích s nebezpečím průtrží uhlí a plynů ve výdušném
větrním proudu z každého pracoviště, kde se razí,
g) při provozu trolejové trakce lokomotivní dopravy v prostředí
bez nebezpečí výbuchu metanu (SNM 0) v místech styku s důlními
díly zařazenými do prostředí se zvýšeným nebezpečím výbuchu
metanu (SNM 2),
h) v dalších místech určených závodním dolu.
analyzátory metanu musí být v plynujících dolech prováděna
a) v separátně větraném důlním díle s elektrickým zařízením, kde
se razí nebo dobývá, s výjimkou separátně větraných porubních
chodeb při komorovém dobývání,
b) na pracovišti s pohyblivým strojem poháněným elektrickým
pohonem, které je větráno průchodním větrním proudem a kde
nelze vyloučit zvýšení koncentrace metanu nad 1 %,
c) ve výdušném větrním proudu samostatného větrního oddělení
a větrní oblasti,
d) ve výdušném větrním proudu z pracoviště, kde byla povolena
zvýšená koncentrace metanu (§ 83),
e) v plynujících dolech II. třídy nebezpečí ve výdušném větrním
proudu z každého porubu,
f) ve slojích s nebezpečím průtrží uhlí a plynů ve výdušném
větrním proudu z každého pracoviště, kde se razí,
g) při provozu trolejové trakce lokomotivní dopravy v prostředí
bez nebezpečí výbuchu metanu (SNM 0) v místech styku s důlními
díly zařazenými do prostředí se zvýšeným nebezpečím výbuchu
metanu (SNM 2),
h) v dalších místech určených závodním dolu.
0 Comments:
Post a Comment
<< Home